Segate 160GB i hałas podczas pracy

Autor: kovalek <kovalek_at_op.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 18:37:33 MET DST

Witam !!

Niedawno kupiłem sobie nowy dysk twardy - Segate Barracuda 160GB ST3160023A
(8MB Cache).

Po włożeniu do kompa, utowrzeniu partycji i sformatowaniu, od czasu do czasu
słyszę takie charakterystyczne "pykanie" (nie wiem jak to dokładnie
określić). Generalnie dysk chodzi bardzo cicho, tylko denerwuje mnie ten
dodatkowy hałas...

Jak się dysk weźmie do ręki i nim porusza, to też słychać jakby w środku coś
luźno "latało. Nie wiem czym to jest spowodowane... Czy to normalne, czy mam
powód do zmartwień?

--
pozdrawiam
Leszek Kowalski