Re: 2,5 GB plik AVI

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 15:40:53 MET DST

semp napisał(a):

> "Nie mozna utworzyc lub zamienic kopia TEST: PArametr jest
> nieprawidlowy".
>
> Taki komunikat wita mnie gdy proboje przeniesc plik AVI, ktory ma rozmiar
> ponad 2 GB. Wiem, ze limit AVI to 2 GB, ale co ciekawe bez problemu moge
> odtworzyc ten plik w media playerze. Poza tym wydaje mi sie to troche
> dziwne, bo przeciez co innego standard avi, ktory moze nie pozwolic
> wygenerowac pliku 2,5 GB a co innego system FAT32, ktory gdy ma juz tak
> duzy plik to powinien chyba bez problemu pozwolic kopiowac go z katalogu
> do katalogu.

a co ma z tym wspolnego limit AVI ? jedyny znany mi limit to 1GB i
dotyczy on starej wersji AVI ... proponuje zrobic plik 3GB i otworzyc
koncowke pliku w media playerze ... zapewne nie uda ci sie tego zrobic
bo komp bedzie mial problem ze znalezieniem danych poza obraszem 2GB ...

> Coz poradzic?

Przekonwertowac system plikow na NTFS i po problemie ... wtedy mozesz
tworzyc pliki avi nawet 100GB ... ewentualnie jezeli sam tworzysz te
pliki uzywac opcji w VDubie do dzielenia plikow na kawalki 2GB i pozniej
posklejac to tym samym programem ... niestety ma to pewna wade: przy
wolniejszych sprzetach (dysku i procku) podczas przechwytywania obrazu
moze gubic klatki ...