2,5 GB plik AVI

Autor: semp <semp_REMOVE_THIS__at_semp.prv.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 15:01:37 MET DST

"Nie mozna utworzyc lub zamienic kopia TEST: PArametr jest
nieprawidlowy".

Taki komunikat wita mnie gdy proboje przeniesc plik AVI, ktory ma rozmiar
ponad 2 GB. Wiem, ze limit AVI to 2 GB, ale co ciekawe bez problemu moge
odtworzyc ten plik w media playerze. Poza tym wydaje mi sie to troche
dziwne, bo przeciez co innego standard avi, ktory moze nie pozwolic
wygenerowac pliku 2,5 GB a co innego system FAT32, ktory gdy ma juz tak
duzy plik to powinien chyba bez problemu pozwolic kopiowac go z katalogu
do katalogu.

Coz poradzic?

pozdrawiam
k.