Re: Pytanie do uzytkownikow Hitachi DeskStar 7K250 - 160 SATA

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 15:44:36 MET DST

Z tegto samego powodu co Ty wymieniłem baracude 120 na Hitachi 120.
Nigdy nie uzywałem baracud a skusiłem się ich ich wszechgłoszoną
cichością... no cóż never more baracuda.
Kupiłem Hitachi, ale na ATA100 i coprawda słychać silnik, słychać głowice,
ale są to normalne ciche dźwięki (choć w mojej wyciszonej obudowie dysk jest
najgłośniejszym elementem).
Nie wiem jak model 160 SATA, ale model 120 ATA100 jest "normalnie cichy".
Żeby nie było tak jak z baracuda, że ATA są cviche a SATA reza śrubokrętem
po ścianie w momencie zapisu/odczytu - choć za jedno ją mozna pochwalić (oj
nie za osiągi, nie nie nie, nie dorównuje IBMowi sprzed 3 lat) - ma
bezszelestny silnik - bynajmniej przez pierwszy tydzień - potem ją
sprzedałem z uwagi na głowice! ;-)

Jak juz nabędziesz tą 160 to pochwal się osiagami i wrażeniami! ;-)

--
Mariusz