Pytanie do uzytkownikow Hitachi DeskStar 7K250 - 160 SATA

Autor: sqniC <sqnic_at_irc.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 15:08:29 MET DST

Mam zamiar zmienic dysk twardy. Obecnie mam Seagate Baracude 7200.7
ST3120026AS 8MB Serial ATA, o ile wydajnosc dysku odpowiada mi w 100% to
jego przerazliwa glosnosc (drapanie lowic) jest powodem jego wymiany. W
zwiazku z tym chcialbym zasiegnoc opini osob ktore UZYWALY/UZYWAJA Hitachi
DeskStar 7K250 Serial ATA 160GB (HDS722516VLSA80 ) . Jak oceniacie ten
naped? czy jest faktycznie bardzo cichy? czy praca glowic jest slyszalna?
Proszę o opinie.

P.S.
Nie interesuja mnie odpowiedzi w stylu uzywam dysku seagate od 10 lat, nigdy
nie mialem innego i uwazam ze seagate jest najlepszy,
chce poznać opinie ludzi ktorzy uzywaja tego konkretnego modelu na SATA.

pozdr./seba