Re: Czy AMD w notebooku, to dobry wybór?

Autor: żuko / Shark von Cygnus <shark>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 14:42:12 MET DST

On Sun, 24 Oct 2004 13:35:44 +0200, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

>Mam notebooka z Athlonem XP Mobile 2600+ i jestem bardzo
>zadowolony z niego. W czasie normalnej pracy komputer jest
>prawie bezgłośny, bo działa na pasywnym chłodzeniu. Po mocnym
>obciążeniu zaczyna szumieć, ale nigdy nie robi się bardzo
>gorący. Stabilność ma idealną, na akumulatorze działa do
>trzech godzin, a dzieki Mobility Radeonowi z własną pamięcią
>można nawet bez problemów grać w gry na nim :)

A co sądzisz o Centrino? Jeśli miałbym brać notebooka do pracy
biurowej, a nie filmów, gierczenia, itd. Wydaje mi się, że Centrino
jest niezłym rozwiązaniem, bo moc obliczeniową ma wystarczającą, a
bardzo oszczędza baterie.

Ale ja notebooka nie mam, teoretyzuję. Dlatego pytam :)

--
żuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark maupa post.pl