Re: SpeedFan - fitness 43% - co to oznacza?

Autor: żuko / Shark von Cygnus <shark>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 14:40:24 MET DST

On Sun, 24 Oct 2004 13:37:13 +0200, "Leming"
<wojo_b@NOSPAMpoczta.onet.pl> wrote:

>A ja właśnie mam... padł mi system, scandisk w pewnym momencie "napotyka
>nieokreślny błąd" i dupa blada...

1. Przeleć dysk w poszukiwaniu badów.
2. Ściągnij ze strony producenta program diagnostyczny i przetestuj
cały dysk. UWAGA: programy te mają też możliwość testowania zapisu na
dysku, co się wiąże wiadomo z czym. Więc uważaj co tam wybierasz :)

W razie wykrycia jakiś problemów, zrób sobie wydruk zgłoszonych błędów
i do serwisu.

Aha, gdyby to nic nie dało, znaczy nic nie wykryło, to zrób sobie
backupa, zdejmij partycje, załóż od nowa i jeszcze raz odpal
scandiska. Może to nie problem sprzętowy (dysk), tylko coś logicznie
się nakitrało i dlatego scandisk zgłasza błędy.

--
żuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark maupa post.pl