Re: Komputer Niskobudzetowy - doradzcie.

Autor: Beerman <k4yt3k_at_poczta.fm>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 13:54:04 MET DST

Norbert napisał(a):
> Znajomej padla plyta glowna w starym kompie ( PIII 650 )
> Jako ze inwestowanie dalej w niego jest malo oplacalne chce jej zlozyc
> nowy komp.
> Problemem jest tylko kasa... im taniej tym lepiej.
> Komputer glownie do internetu , pisania tekstow i ogladania filmow,
> zadziej jakas gra.
> Doradzcie co zlozyc bo z takimi "tanimi" kompami mialem zadko do
> czynienia i nie wiem co kupic.
> Dysk twardy juz jest 80GB Seagate B 7.
> Tak wiec zostaje cala reszta.
> Nie podaje gornej granicy cenowej bo im taniej tym lepiej, osoba nie
> [...]
Płyta Asrocka - 140zl, Proc Sempron 2200 - 170zl, 128MB Ramu - 90zl (tu
sie mozna oczywiscie zastabnawiac, ale ma byc tanio), grafika stara ale
przyzwoita gf4mx440 128bit 64mb - 160zl (tu tez moze ktos cos lepszego
doradzi w tej cenie ale ja mam taka jeszcze), obudowe pewnie masz, moze
trzeba bedzie zasilacz wymienic jesli jest <300W, cd-rom, mysz, klaw i
monitor tez pewnie juz jest. Wiec w 600zł powinienes sie zmiescic