Re: jak podlaczyc drugi dysk ?

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 16:52:49 MET DST

PB wrote:

> [...]

Nie tyle jakieś "logical" ale rozszerzone z dyskami logicznymi. ;-)

> Przykro mi ,ale teraz,po tym,jak zrobilem na drugim dysku partycje
> rozszezona i dysk logiczny,nowy dysk wyswietla mi sie jako d: i jako g: :P

Kiedy zakładasz partycje na dodatkowym dysku postaraj się operować
wyłącznie na partycji rozszerzonej - nie uaktywniaj też żadnej partycji
na tym dysku. Dodatkowo w przydziale literek pomóc powinien Ci program
Letter Assigner - http://www.v72735.f2s.com/LetAssig/

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk