Re: Zestaw...

Autor: Raph <neo_n__at_fuck.you.spammers.poczta.onet.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 13:22:28 MET DST

Krzysztof Szatanik on 2004-10-24 at 01:55:15 wrote:

> Baaardzo dziwna konfiguracja.

Gdzie tam. :-P

> . Po co taki mocny zasilacz do komputera w którym nic nie ma. Zwykły
> zasilacz Modecom wystarczy na ten zestaw. A i kilka srebrników
> zostanie

W sumie masz racje. Dam cos slabszego, ale takze dobrego - Zasilacz
Modecom ATX-300GT 300W (PFC). Ma zabezpieczenie antyprzepieciowe,
antyzwarciowe i antyprzeciazeniowe. Bedzie ok, a kosztuje 116 zl.

> 2. Procesor. Naprawdę dołożyłbym tutaj te zaoszczędzone na zasilaczu
> srebrniki do Bartona 2500+. Niby niewiele, ale magistrala 333 zamiast
> 266 jednak sporo zmienia. No i pamiątki w większym stopniu będą
> wykorzystywane.

Tak tez zrobie. :-)

> 3. Naprawdę konieczna jest nagrywarka DVD?

Przeciez to juz standard.

> 4. Jak już sprawiasz komu¶ soundstorma, to czemu chciałby¶ mu dać
> gło¶niki 2.1 kiedy w miarę przyzwoite creativy 5.1 s± tak tanie.
> Zostań przy nich.

Soundstorm to jakosc dzwieku, a nie tylko to, ze jest to dzwiek
6-kanalowy. Jesli nie beda chcieli 5.1 to dam 2.1.

> Płyta/procesor/pamięć - podstawa komputera.

Ano. :-)

> Tego Asusa daję ze względu na to że miałem A7N8X DLX (a teraz
> A7N8X-E) już spory czas i sprawuje się idealnie.

Ja zostane przy Epox. Nie jest taka droga i poza tym kolega ma i zlego
slowa na nia nie powiedzial. No i ten Soundstorm. :-)

> Dysk - W ostateczności starczy, choć osobiście dałbym większy z serii
> JB

Dalem 160 GB.

> Urządzenie wielofunkcyjne - oszczędzasz parę złotych, a w zamian
> dajesz kombajn o przyzwoitych parametrach w zupełności
> wystarczających dla zwykłego niegrafika, a na dodatek oszczędzające
> miejsce na biurku i wyglądające bardziej "profesjonalnie". Do tego
> może służyć jako zwykłe szybkie (w porównaniu do pary
> skaner/drukarka) ksero.

Tutaj sie z Toba zgodze, ale dam cos HP. O produktach Lexmarka zbyt
duzo nie wiem, a z HP mialem juz duzo do czynienia i jest OK.
Napelniacze tez latwo dostepne.

--
 //Rafal "Raph" Grzegorek//**GSM: IDEA: 508... (permission required)*
 E-mail: neo_n_wytnij@to.poczta.onet.pl**GG: 3307817**Tlen: raph007**