Re: laser jet 5L prosba (w zasadzie ogolnie do drukarek HP)

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 03:00:44 MET DST

Użytkownik "Marcin Goralski" <gooral@spam.won> napisał w wiadomości
news:slrncnlrlo.5lo.gooral@linusia.jedwab...
> probowalem. sek w tym, ze wtedy sa jakies problemy z dobieraniem skali
> obrazu (nie pamietam juz).
> Probowalem juz wszystykiego co daje standardowy sterownik 5L.
> Wiesz ostatnio chcialo mi sie wydrukowac e-book nerwowo nie wytrzymalem
> przy 3 kartce (nie dosc, ze wolno to jeszcze niewyrazna gora) a stron
> bylo......
> okolo 800 ;)

hmm, to aby sie przekonac czy wszystko jest ok z drukarka zainstaluj
sterownik od 4L, bedziesz mial jedynie mniejsza rozdzielczosc 300dpi, ale
sprawdzisz czy gora nie jest niewyrazna.
Ja mam 4L i przez pewnien czas mialem problem z oryginalnym sterownikiem -
drukowala cale czarne strony. Po wielu próbach udalo mi sie jakos go
zainstalowac. Z tego wnosze, ze byc moze przyczyna lezy u Ciebie rowniez poz
stronie sterownika.

pozdrawiam
Tomek