Re: laser jet 5L prosba (w zasadzie ogolnie do drukarek HP)

Autor: Marcin Goralski <gooral_at_spam.won>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 01:52:24 MET DST

> drukujac pdf ustaw "drukuj jako obraz" (Print as image) - przy niezbyt
> skomplikowanych stronach powinno pomoc

probowalem. sek w tym, ze wtedy sa jakies problemy z dobieraniem skali
obrazu (nie pamietam juz).
Probowalem juz wszystykiego co daje standardowy sterownik 5L.
Wiesz ostatnio chcialo mi sie wydrukowac e-book nerwowo nie wytrzymalem
przy 3 kartce (nie dosc, ze wolno to jeszcze niewyrazna gora) a stron
bylo......
okolo 800 ;)

--
Marcin Goralski [Krk]