Re: Porównanie wydajności procesorów P3

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_gazeta.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 21:05:47 MET DST

> Akurat to ze szybciej wstaje nie musi miec odrazu cos z prockiem
> wspolnego :P.
nie musi ale ma, spytaj chlopakow od bila G. dlaczego p3 i p4 dziwnie sie z
windowsami lubia bardziej niz amd

Zreszta co z tego ze szybciej sie uruchamia, jesli jest
> wolniejszy to p3?
no to ze ten athlon szacowny to komp nawet nie roczny, a tamten p3 to
staruszek ktory bardzo dlugo jest w firmie (nawet nt 4.0 pamieta). Dzieli je
bariera czasu i dla mnie ten nowy jest mocno cienki w paru kwestiach (ja np
wole gdy start pc mam niemal od reki a nie mielenie jak p100)
ps. i to nie jest kwestia samego wstawania xp, w inventorze i mech cadzie
tez sie spodziewalem 'kroku' naprzod a jest niemal porownywalnie. A
stabilnosc przemilcze bo zakladam ze dobierajacy plyte pod amdka byl jakis
niewyspany.