Re: Rage 128 PRO i LCD - jak to wygląda?

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_gazeta.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 20:19:55 MET DST

zobacz jaka rozdzialke sprzetowa ma matryca lcd-ka, ktory chcesz podlaczyc
(dla przykladu w pracy na lcd 15' belinea jest to 1024x768), popatrz tez
jakie odswiezanie mozesz w tym sprzetowym trybie ustawic na karcie (u mnie
np 75 Hz, nawet na pudelku od monka producent sie tym chwalil). Z lcd-kami
jest niestety ten bol ze inne rozdzialki niz sprzetowa to zawsze jakies
przeskalowywanie tej wspomnianej sprzetowej i efekty sa nedzne (np u siebie
na 15' gdy ustawie cos innego niz 1024x768 typu 800x600 to tylko isc i
plakac - po prostu obraz wyglada jak malowany, jakies interpolacje by
stworzyc wrazenie tych 800x600 slowem nedza, w rozdzialce sprzetowej jest
natomiast zyleta). Zmiana odswiezania nie wplywala na jakosc obrazu w moim
przypaku, wiec ustawilem tyle ile moglem max ustawic (nawyk z crt). Sprawdz
zatem czy rage128 ma taka rozdzialke w swojej palecie (jestem pewien ze tak,
uzywalem tego typu karty) i ustaw zalecane odswiezanie. Powinno grac. Tylko
jedno ale. To moze byc jakosc dosc daleka od tej z flatrona crt, i
poczatkowo obraz moze kloc w oczy:) (mnie na tyle przeszkadzal ten obraz ze
pozostalem przy zwyklym monku w domu, na dobre lcd eizo mnie nie stac poki
co).
pozdrawiam
kp