Re: Problemy z chłodzeniem CPU.

Autor: Piotr <p.nsp.nat_at_interia.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 13:50:50 MET DST

Użytkownik "Marek R." <blerva@napisy_psikus_.org> napisał w wiadomości

> Wychodzi na to że wąskim gardłem jest adaptor między cpu a coolerem.
> Czy moge liczyć kupując inny radiator że to się poprawi, bo ten cooler

Na to wychodzi, ja mialem podobny pomysl, tylko skala inna bo adapter byl z
12 na 8 cm. I tez dalem sobie spokoj bo nie bylo zadnej poprawy - jak
mniemam wenylki te sa sprawne przy przepychaniu powietrza a przy
zmniejszonym wylocie dochodzi opor i nie wyrabiaja, trzeba by dac im wecej
mocy a to chalas i przestaje sie oplacac ta zamiana. :-((
A co do wykorzystania wentylka, przejrzyj strone ktora zacytowales, jest tam
sporo propozycji samych radiatorow do ktorych mozesz dokrecic tego
noiseblockera. Tylko, ze tam drozyzna, panie, drozyzna...
pozdrawiam
Piotr