Re: haslo.. bios...

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 19:50:20 MET DST

On Wed, 20 Oct 2004 20:15:24 +0200, "mmore" <mmore@mmore.pl> wrote:

> Kumpeli Ojciec zalozyl na kompa haslo.. to taie co sie w biosie ustawia..
> zeby bez jego podania komputer sie nie odpalil :)
> Czy producenci plyt/biosow... maja jakies standardowe haselka ??
> Bo wiem ze do biosu - zeby wejsc.. to sa.. ale czy zeby zwalczyc haslo
> dostepu do kompa ? :)

Są programiki dla Awarda i AMI (innych może też) które na podstawie
zawartości komórek pamięci w których jest trzymana suma kontrolna
hasła potrafią podpasować losowe hasełko typu aabaa. Niestety komp
musi być odpalony ;-) a i programik nie ze wszystkimi wersjami biosu
działa (choć ja miałem problem tylko z jednym awardem).

--
Pozdrawiam
  Bartek