Re: Słuchawki stereo na bluetooth dla PC

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 19:58:49 MET DST

KaNo wrote:

> I innych w tym systemie nie bedzie. Decyduje predkosc transmisji 723 kb/sec
> (max). A wiec jedynie mono, ewentualnie z mikrofonem ale nawet wowczas do
> przesylania glosu potrzebna jest kompresja co podnosi ich cene.
> Pozdrowienia.

Głos, czy dźwięk b. dobrze poddaje się kompresji. Czy to faktycznie
istotnie podniosloby cene ? dekompresory (sprzętowe ?) są już b.
powszechne - wszelkie odtwarzacze mp3, z kompresją - nie wiem.

Ogólnie są takie rozwiązania, w zestawie można kupić słuchawki bluetooth
wraz z różnymi trendowymi sport-odtwarzaczami-mp3 - np:

http://www.mrgadget.com.au/catalog/product_info.php/cPath/53/products_id/425

Jeżeli się nie mylę, HP podpisało już umowę z Logitechem na produkcję
takich słuchawek do iPAQ'ów, także technologia nie jest tu barierą,
bardziej może cena, rynek zbytu i polityka... a cena nie jest tylko
uzależniona od trudności technologicznych, ale i od popytu, czyli
popularności odpowiednich podzespołów, etc. ;)

--
Rafał Łukawski
http://www.lukawski.pl/