Re: OT Re: Laptop IBM i wyłączenie TrackPointa

Autor: :: Solana :: <solanasun_no_spam__at_hotmail.com>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 15:04:52 MET DST

"__o_o__" <zr2004@gazeta.pl> skrev i meddelandet
news:clath0$7b7$1@inews.gazeta.pl...

> Dopiero zastanawiam się nad kupnem tego modelu. Raczej zdecydowałem się na
> IBMa. Denerwuje mnie tylko TrackPoint.

Czyli ta wystajaca czesc do sterowania kursora myszki?
Mi to nawet odpowiadalo. Dosc precyzyjne urzadzenie, w przeciwienstwie do
Touch Pada, ktorego nie moglam uzywac i musialam dokupic muszke.

> Proponowano mi Fujitsu-Siemens
> ale ta firma mnie nie przekonuje.

Wlasnie IMB'a wymienilam na Fujitsu Siemens. Nagle, po 3 latach "sie"
zapsul. Ale one podobno tak maja, sa obliczone na 3 lata. Naprawa
kosztowalaby mnie tyle co nowy dzis laptop. Dzis nie mam laptopa.
Zastanawiam sie jednak nad Dellem. Mam tez nadzieje, ze moj pracodawca
dotrzyma slowa i udostepni mi sprzet, co byloby najlepszym rozwiazaniem.

> Zresztą ten sam człowiek w sklepie
> odradzał mi Tosiby.

Kiedys mialam kontakt z nimi, i byly to dosc zawodne, w porownaniu z innymi
markami.

pozdrawiam, magda