Re: OT Re: Laptop IBM i wyłączenie TrackPointa

Autor: __o_o__ <zr2004_at_gazeta.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 14:13:06 MET DST

[...]
> Przepraszam, ze nie na temat, ale musze zapytac ;-)
> Jestes zadowolony z Think Pada? Pytam, bo mialam taki laptop kilka lat
> temu
> i po kilku naprawach wymienilam go na inny model. Moj czesto resetowal
> sie,
> np. w momencie podlaczenia do sieci przez modem. Wiem, ze wymienili mu
> wszystko w srodku (plyte glowna, procesor itd) a problem dalej pozostal.

Dopiero zastanawiam się nad kupnem tego modelu. Raczej zdecydowałem się na
IBMa. Denerwuje mnie tylko TrackPoint. Prawdę mówiąc wybierając IBMa
patrzyłem na medele, które mają też TouchPada. Macie jakieś rady, uwagi dla
kogoś kto zastanawia się nad kupnem laptopa? Sprzęt ma być solidny w sensie
wytrzymałości mechanicznej jak i parametrów. Stosunek parametry/cena wydaje
mi się dla tego modelu najbardziej korzystny. Proponowano mi Fujitsu-Siemens
ale ta firma mnie nie przekonuje. Zresztą ten sam człowiek w sklepie
odradzał mi Tosiby. Sam już nie wiem co wybrać. Teraz pracuję na Compaq
Presario 700 (od 2 lat) i z tym modelem mam zbyt wiele problemów a i
parametry już mi nie wystarczają.

Dziękuję za komentarze,
Zibi