Re: Najtaniej , pomocy

Autor: jahu <jahu_at_WYWALTO.ferdek.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 01:04:18 MET DST

Użytkownik "Norbert" <norbas@op.pl> napisał w wiadomości
news:cl9945$88h$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Przy okazji zapytam od razu. Co byscie polecili w razie gdyby sie
> zdecydowala na nowy komputer. Problemem jest finans... wiec tylko
> najtansze propozycje prosze.

Ostatnio składałem takie coś
płyta Asus ze zintegrowaną grafiką na chipsecie SiS
Celeron D 2,4
256 RAM
dysk 80 gb z 8mb cachem
+ obudowa z zasilaczem niestety Feel, fdd, bez cd
zapłaciłem 1200 z klawiaturą i myszą optyczną logitech.
W sumie to brakowało mi tylko dobrego zasilacz
Do biura (internet+office+programy księgowo-kadrowe) świetnie się nadaje.
Nie ma porównania do poleasingowych kompów w stylu P3 1,2 ghz za 2/3 tej
kwoty.

pozdrawiam
jahu