Re: Najtaniej , pomocy

Autor: jahu <jahu_at_WYWALTO.ferdek.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 01:09:48 MET DST

Użytkownik "Norbert" <norbas@op.pl> napisał w wiadomości
news:cl9945$88h$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jakis tydzien temu podlaczylem...i owszem..uruchamial sie i po
> kilkudziesieciu sekundach reset. I tak w kolko.
> Dzis podlaczylem go do mojego monitora i o dziwo nie ma obrazu...monitor
> sie zachowuje tak jakby byl w trybie uspienia.
> Co to moze byc. Dajcie jakies wskazowki.

Jak na moje oko to płyta główna (a dokładniej kondensatory na niej)
Ale jak nie masz kompa na podobnych podzespołach, żeby po kolei wykluczać
poszczególne elementy to ciężko można zdiagnozować.
Spróbuj podłączyć na początek tylko zasilacz, płytę, procesor, pamięć.
Zasilacz, pamięć i grafikę łatwo można podmienić, więc sprawdź czy działają
w innym komputerze.
A płytę i procesor to na koniec zostaw. I w razie czego pójdź z oboma
elementami do sklepu z używanym sprzętem i tam przetestuj.

pozdrawiam
jahu