Re: Glacialtech 19dB vs. Arctic TC Pro

Autor: thin-man <danek7_wytnij_to_at_o2.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 22:36:21 MET DST

w <news:cl91mb$kiq$1@atlantis.news.tpi.pl>
geos napisał(a):

> witam,
>
> mam krotkie pytanie: czy ktos z was mial moliwosc porownania
> glosnosci obu wentylatorow -- jesli tak i jesli roznica jest
> zauwazalna -- ktory jest cichszy? mam zamiar wpakowac do obudowy
> cztery takie wiec kazdy decybel sie liczy :)
>
> dziekuje i pozdrawiam,
> geos

Ja mam dwa Arctic TC Pro w budzie Chieftec BX-01 i ich nie słyszę
Kupiłem je na Allegro po 10zł za sztukę.
CHodzą na 1200rpm więc są praktycznie bezgłośne.
Teraz najgłośniejszy jest wentyl na grafie więc zamierzam założyć
radiatora Zalmana i dmuchać na niego trzecim Arctic-iem

--
Thin-man
--- Mama says: Stupid is as stupid does! ---