Re: CICHE ch³odzenie athlona XP 2500+

Autor: SJ <stj_aaa__at_o2.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 18:51:50 MET DST

Ja ostatnio kupi³em na Allegro wentylatorek "Arctic Cooling 2TC rev 2" i
jestem zaskoczony jak cicho dzia³a. Co prawda na razie jest ch³odno a ma
czujnik temperatury i na pewno przy 30 stopniach w pomieszczeniu (w lecie)
bêdzie trochê g³o¶niejszy. Pierwszy raz dowiedzia³em siê jednak jak g³o¶ny
potrafi byæ dysk twardy. Cena 40 z³ a na opakowaniu pisze, ¿e zalecany jest
do Athlonów do 3400+

U¿ytkownik "wojtek sulewski" <wojteksulewski___WYTNIJ__TO@op.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:cku1e2$f1d$1@atlantis.news.tpi.pl...