Re: monitor LCD, czy jestem nienormalny

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 13:00:33 MET DST

Zobaczcie, co napisał(a) Michal Kawecki w poście
news:kvg6lc.tu6.ln@kwinto.prv !!!
> [...]
> na początku postu.
> - a co za tym idzie, wszelkie niedoskonałości Twojej karty
> graficznej, ukrywane dotąd na CRT, po podłączeniu LCD mogły się
> stać widoczne jak na dłoni. Być może poprawę przyniosłoby
> podłączenie monitora kablem DVI z pominięciem słabego toru
> analogowego (o ile Twoja karta ma odpowiednie wyjście).
> - do LCD trzeba się przyzwyczaić. Na początku drażnią wszelkie
> wymienione przez Ciebie wady obrazu LCD, których nawet nie ma sensu
> komentować, bo w większości wypadków są one prawdziwe. Cała para

monitory OLED ?
[CIACH]
> - graficy komputerowi generalnie nie są dobrym materiałem na
> nabywców LCD ;-).

Skoro CRT są lepsze, a innych alternatyw niż led nie ma, to ciężko im się
dziwić...

> - praca w innej rozdzielczości niż natywna jest nieporozumieniem.
> Wynika to z budowy monitora LCD. Jedynym rozwiązaniem jest zmiana
> czcionki na większą (np. większą o 125%) - co praktycznie zapewnia
> komfort pracy, lub... założenie okularów ;-).

Zwłaszcza, że są już technologie pozwalające na budowę monitorów oled (tyle,
że linie produkcyjne lcd się jeszcze nie zwróciły), led jest troche "nie na
miejscu"

Też zmieniam monitor i zdecydowanie chcę crt (tyle, że 21" ;-) ) - koszty
niższe, komfort większy, na biurku się zmieści.

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***