Re: JAKĄ UŻYWANĄ KARTE TV KUPIĆ?

Autor: Friend <uniwersalny_at_wp.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 09:03:29 MET DST

> A jak się ma sprawa głosu w Twojej karcie? Czy nie oryginalne programy np
> ChrisTV, JTV lub BorgTv potrafią uruchomić dźwięk na tej karcie?
> Pytam bo mam taką samą tylko na BT878 i jeśli po włączeniu komputera nie
> uruchomię najpierw oryginalnego programu do karty to inne programy nie
> potrafią zainicjować dźwięku :(

Pracuje tylko na nieoryginalnym oprogramowaniu (FLY2000TV, Dscaler), to jest
wlasnie zaleta tej karty, do systemu instaluje tylko maly sterowniczek
(zadnego oryginalnego progsu) i tego flaya i jest ok. karta oczywiscie jest
na Philipsie wiec nie ma mowy o dekodowaniu C+.

Dzwiek jest zawsze, tylko nie zawsze wskakuje NICAM.

GM