Re: JAKĄ UŻYWANĄ KARTE TV KUPIĆ?

Autor: aleph <aleph_at_polanet.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 12:19:07 MET DST

Friend wrote:

> do

> Ja kupilem juz chyba 4 z kolei kworld 7134Pro, dziala bezblednie w XP,
> dobrze nagrywa MPEG i jest dla mnie wystarczajaca. Uzywana na gieldzie
> 60-100zł (z pilotem lub bez). Wyposazylem w takowe karty znajomych i nie
> narzekaja.
>
> GM

To ja się podepnę pod wątek - czy nie wiesz gdzie można znaleźć
sterowniki do karty kworld kw-TV878bg, bo jak narazie to znalazłem tylko
jakieś uniwersalne pod chipset 878. A strona producenta nie wspomina o
takiej karcie.

--
Got a crush on a pretty pistol            |  eml aleph@polanet.pl
should I tell her that I feel this way?   *\_  gg# 3403443