Zakup dysku twardego (80/120GB)

Autor: Bronislaw Wolyniec <wolyniec_at_FUCK.SPAM.HARVESTERS.poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 00:18:03 MET DST

Witam!

Padlo mi DMA na moim kochanym (cichutkim) dysku Fujitsu 40GB i chyba
bede zmuszony kupic sobie nowego dyska. Nie mam za duzo pieniazkow,
wiec najprawdopodobniej bedzie to dysk 80GB (bardzo ewentualnie
120GB). Poczytalem sobie troche na sieci i jak na razie najlepszy
wydaje sie Western Digital. Ale zawsze lepiej sie zapytac...
1. Plyte gl. mam oczywiscie Ultra-ATA. Ale w przyszlosci pewnie bede
wymienial kompa (moze za rok?). Czy jest sens kupowac dysk Serial-ATA?
I jak to podlaczyc do U-ATA?
2. Ktory dysk byscie polecili? Czy na pewno WD? Cenie sobie: gwarancje
(czyt: niezawodnosc), cicha prace i oczywiscie wydajnosc, chociaz przy
dzisiejszych szybkosciach, to i tak pewnie roznicy nie zauwaze ;)

Pozdrawiam,
Bronislaw Wolyniec
http://wolyniec.republika.pl
nauka_muzyka_psychologia_zdjecia...