Re: monitor LCD, czy jestem nienormalny

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 23:55:57 MET DST

Robert P. wrote:
> chce tylko poznac opnie inncyh i sprawdzic , czy jestem zupelnie
> osamotniony w swoich odczuciach na ww. temat.

Od trzech lat używam LCD 15" marki Miro. Jasność i kontrast ustawione na
mniej więcej 25%. Pracuje się wyśmienicie, obraz nie razi, nie męczy oczu,
jest ostry i wyraźny, pozbawiony zniekształceń typu mora czy poświata
wokół kontrastowych obiektów. Jednak aby przeglądać fotki z cyfrówki muszę
go nieco rozjaśnić, chyba, że pracuję w pomieszczeniu, w którym jest
ciemno. Dopiero wówczas widać detale, wszelkie niuanse, które "normalnie"
nie były dostrzegalne.

k,