Re: jak obudzic kompa -WOL

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 19:58:51 MET DST

Użytkownik "Marcin Z." <mziel-nospam@szczecin.home.pl> napisał w wiadomości
news:cl52t2$u9g$1@zeus.man.szczecin.pl...
> wyświetla komunikat "Wake-On-LAN packet has been sent"
> a komputer do którego był adresowany Magic Packet podnosi się

No dobra, tak ma być, ale jaki jest komunikat przy nieudanych próbach, nie
napisałeś jasno.

> kiedy już system się na nim załaduje (jakikolwiek) i wyłączę kompa
> tradycyjnie to już go nie podniosę mimo, że znów wysyłam Magic Packet

A masz w tym momencie połączenie z drugim komputerem (kartą sieciową)? U
mnie, nawet jeżeli drugi komputer jest wyłączony, w zasobniku systemowym
cały czas jest pokazywane istniejące połączenie, dwa monitorki, bez
czerwonego krzyżyka.