Re: Nec FE770

Autor: kovalek <kovalek_at_op.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 19:35:57 MET DST

Użytkownik "zh" <han12@onet.pl> napisał w wiadomości
news:cl65ch$m77$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ni kłamią, ClearFlat to nazwa NEC'a i wcale nie znaczy naturalnie
> płaski (RealFlat). A poza tym powierzchnia kineskopu jest płaska,
> więc wszystko się zgadza, a że osiąga się to przez nadlanie szkłem,
> to już inna sprawa. Niestety NEC nie produkuje już innych modeli
> 17'' CRT jedynie te najprostsze. Modele 17'' na kineskopach Diamondtron
> nie są już dostępne od dobrych kilku miesięcy :(
> Cały świat wychodzi jednak z produkcji baniek na rzecz LCD, szczególnie
> w zakresie 15''-17''.

No właśnie też zauważyłem jakąś "epidemię" na LCD. A mi jakoś ten typ nie
podchodzi z dwóch względów. Raz, że obraz przez nie wyświetlany mi się nie
podoba (np. trzeba patrzeć na wprost). A dwa, to mi to obojętne czy postawie
LCD czy CRT, bo i tak mam tak zaprojektowane biurko do kompa że to nie
stanowi różnicy.

Jeżeli jednak chodzi o "płaskość" owego NECa, to sam producent mówi że jest
to "naturalnie płaski kineskop". Byłem w sklepie i obejrzałem ten model,
faktycznie kineskop jest nadlany szkłem. Jednak krzywizna nie jest aż taka
duża - wydaje mi się, że w normalnym użytkowaniu to nie będzie przeszkadzać.
Martwi mnie natomiast, czy geometria jest faktycznie tak fatalna... Czy jest
ktoś jeszcze na grupie kto używa FE770 i może jakoś obiektywnie się o nim
wypowiedzieć?

> A tak przy okazji LG Flatron, może jest i ładny, może i "RealFlat',
> może i obraz jest perfekcyjny, ale cóż, skoro awaryjność tych "Goldstarów"
> jest ogromna. Sprzedałem tego trochę w firmie i żałuję do tej pory.
> Takiej procentowej awaryjności się nie spodziewałem.
> A serwis ? To kpina - trzymają sprzęt po kilka tygodni, tragedia !
> Od ponad roku nie sprzedajemy żadnych monitorów LG i mamy święty spokój.

Popieram w całej rozciągłości. Z sprzętu LG to mam tylko odkurzacz i
kuchenke mikrofalową :-) Serwis ich sprzętu mam pod oknem w zasadzie - są
tak zawaleni sprzętem, że się tam wejść nie da :-)

--
pozdrawiam
Leszek Kowalski