Re: Nec FE770

Autor: zh <han12_at_onet.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 18:57:03 MET DST

Użytkownik "kovalek" napisał w wiadomości
> No to nie rozumiem, piszą że ClearFlat - naturalnie płaski kineskop -
ale
> pewnie reklamy kłamią :-)
> To jest coś w podobnej cenie co możecie polecić ? :-)
> --
> pozdrawiam
> Leszek Kowalski

Witam

Ni kłamią, ClearFlat to nazwa NEC'a i wcale nie znaczy naturalnie
płaski (RealFlat). A poza tym powierzchnia kineskopu jest płaska,
więc wszystko się zgadza, a że osiąga się to przez nadlanie szkłem,
to już inna sprawa. Niestety NEC nie produkuje już innych modeli
17'' CRT jedynie te najprostsze. Modele 17'' na kineskopach Diamondtron
nie są już dostępne od dobrych kilku miesięcy :(
Cały świat wychodzi jednak z produkcji baniek na rzecz LCD, szczególnie
w zakresie 15''-17''.

A tak przy okazji LG Flatron, może jest i ładny, może i "RealFlat',
może i obraz jest perfekcyjny, ale cóż, skoro awaryjność tych "Goldstarów"
jest ogromna. Sprzedałem tego trochę w firmie i żałuję do tej pory.
Takiej procentowej awaryjności się nie spodziewałem.
A serwis ? To kpina - trzymają sprzęt po kilka tygodni, tragedia !
Od ponad roku nie sprzedajemy żadnych monitorów LG i mamy święty spokój.

pozdr
zh