Re: HDD Maxtor - temperatura

Autor: dziobas <dziobashugo_at_o2.pl.USUN.INVALID>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 13:44:30 MET DST

> Nie wiem, bo nie pamiętam kiedy go ostatni raz defragmentowałem :-). Po
> prostu te dyski są na tyle szybkie że nie widzę potrzeby robić
> defragmentacji częśiej niż co kilka miesięcy. W każdym razie po 12
> godzinach (intensywnej pracy dysków) jest 21 st. Mam 2 takie dyski i oba
> mają podobne pomiary.

Dlaczego pytalem o defragmentacje? Mam WD 80 Giga. Srednia temp. to cos kolo
33 stopni (oczywiscie zalezy od temp. otoczenia). Intensywna praca to pojecie
wzgledne. Uzywalem w tle Wimampa, Seti, odczytywalem www, doc, pdf tak z 10 h
nieprzerwalnej pracy. No i temp 33. Wtedy zdefragmentowalem dysk i temp
skoczyla do 50 stopni. Wiec wydaje mi sie, zeby badac temp dysku, to do tego
b dobrze nadaje sie defragmentator.

--
Pozdrawiam
"...w dniu, kiedy g...no nabierze wartosci, biedacy urodza się bez d..y."