Re: HDD Maxtor - temperatura

Autor: BSpider <peterbls_IhateSPAM_at_o2.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 02:14:26 MET DST

Użytkownik "dziobas" <dziobashugo@o2.pl.USUN.INVALID> napisał w wiadomości
news:Xns957DB623DF6A2dziobas@127.0.0.1...

> Spytam z ciekawosci. A po defragmentacji dysku jaka temperature osiaga?

Nie wiem, bo nie pamiętam kiedy go ostatni raz defragmentowałem :-). Po
prostu te dyski są na tyle szybkie że nie widzę potrzeby robić
defragmentacji częśiej niż co kilka miesięcy. W każdym razie po 12 godzinach
(intensywnej pracy dysków) jest 21 st. Mam 2 takie dyski i oba mają podobne
pomiary.

pozdr.