Re: Notebook

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 18:38:42 MET DST

Proces xiomc <xiomc@nospamix.interia.pl> zwrócił błąd:

> Wlasnie o tym myslalem. Jak juz napisalem w przedpoprzednim poscie -
> chodzilo mi o 1400... a wiec SXGA+ Taki skrot myslowy.

OK.

> Co do tej rozdzielczosci to wychodzi ze bedzie o 376pix wiecej na tej samej
> przestrzeni co m/w moj crt :)
> Pewnie sprowadzi sie to do tego, ze bedzie trzeba sie pogodzic z duzym
> zageszczeniem kropeczek, co najwyzej zmieniajac czcionke na wieksza...
> Dobry wzrok mam.... jeszcze :)

Zauważ, że w OSach i programach użytkowych (w większości) możesz dość
swobodnie ustawiać wielkość czcionek, często ikon i innych elementów
graficznych itp. Można zrobić tak, żeby wyglądały jak na mniejszej
rozdzielczości. Problem może być z niektórymi (np. gry) dlatego warto
sprawdzić możliwości przystosowania tych najważniejszych wcześniej,
podobnie ich wygląd na danym panelu bo nie wszystkie notebooki radza
sobie równie dobrze ze zmianą rozdzielczości na niższą. Nie masz za to
pikselozy i to jest dobre.

Pozdro,

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze