Re: Notebook

Autor: xiomc <xiomc_at_nospamix.interia.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 18:28:10 MET DST

> SXGA? To 1280 × 1024. IMHO całkiem dobra rozdzielczość dla ekranu
> notebooka większego niż 14,1". Mój brat pracuje dużo na SXGA+
> (1400x1050, 15", ja też na takim robiłem jakiś czas) i nawet tam lupy
> nie trzeba, aczkolwiek dobry wzrok się przydaje. Naprawdę wygodne przy
> pracy z wieloma okienkami.

Wlasnie o tym myslalem. Jak juz napisalem w przedpoprzednim poscie -
chodzilo mi o 1400... a wiec SXGA+
Taki skrot myslowy.
Co do tej rozdzielczosci to wychodzi ze bedzie o 376pix wiecej na tej samej
przestrzeni co m/w moj crt :)
Pewnie sprowadzi sie to do tego, ze bedzie trzeba sie pogodzic z duzym
zageszczeniem kropeczek, co najwyzej zmieniajac czcionke na wieksza...
Dobry wzrok mam.... jeszcze :)

Pozdrawiam.
X.