Re: Komputronik? Nie, dziekuje!

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_.invalid.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 16:48:31 MET DST

Maciek M wrote:

> u mnie w miescie zakupy w sklepie a przez internet niewiele sie roznia
> bo sklepy nie maja sprzetu :-( nie mozna niczego dotknac przed
> zamowieniem. dopiero jak zamowisz (dasz zaliczke) to sklep sciaga
> sprzet i sklada kompa ale wtedy jak czegos nie chcesz to jest straszna
> awantura.
> Ostatnio chcialem kupic monitor ktorego nie mieli na sklepie wiec go
> zamowili i jak przyszedl to nawet go nie rozpakowali a o wyborze
> jednego z kilku to nie bylo mowy. reklamacje sa tragicznie realizowane
> wiec wydaje mi sie ze lepiej kupic przez siec.
> [...]

W Koszalinie jest troszkę inaczej. Wpadasz do sklepu i najczęściej towar
leży sobie spokojnie na półkach. Można wszystko dokładnie "obadać" :)
Oczywiście jeśli czegoś akurat nie ma w sklepie to też muszą zamawiać ale
zazwyczaj mają wszystko czego potrzeba :) Chodziłem nawet do naprawdę
malutkich sklepików które cisną się na powierzchni kilku metrów
kwadratowych ale nawet tam towar jest na półkach...

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
* recepta na email: zamień .invalid na interia *