Re: Podkręcanie Celerona 600 Mhz ???

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 15:44:46 MET DST

lul napisał(a):

> Pyta, panie kolego, badziewna pyta. Te celki bez problemu chodza na
> 100 a juz napewno stabilnie na 83 MHz. I o chlodzeniu nie zawracajcie glowy
> Nie ma z tym problemu z celeronem. nawet napiecia najczesciej nie trzeba
> ruszac.

panie kolego ... chyba malo widziales "tych" celkow ... to ze jakis tam
sie krecil nie znaczy, ze wszystkie ... kiedys mialem plytke abita BX133
i kombinowalem z napieciami i FSB i niestety efekt zerowy ... 75MHz i
koniec ....
a co do chlodzenia to nie chodzilo mi o wydajnosc bo wiekszosc
standardowych coolerow dawalo by rade tylko o styk rdzen-radiator o
ktorym malo kto pamieta !!! to nie stary kloc z blacha u gory tylko
coppermine !