Re: Loformat.exe a "Drive Fitness Test" - low level format - PILNE pytanie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 15:31:54 MET DST

Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:cl5nso$hni$1@news.onet.pl
> Dnia Wed, 20 Oct 2004 13:29:38 +0200, Michal Kawecki naskrobał(a):

> nie pisze jakim charem nadpisuje, kiedyś chyba w chipie czytałem że
> zerami ale też nie wiem czy ascii '000' czy 0 bo też jest różnica :).

A wiesz, mnie nie chodzi o to *czym* nadpisuje ale czy w ogóle. Bo tam
jest mowa tylko o "zniszczeniu danych", a nie wiadomo czy chodzi o
zniszczenie ich fizycznie (przez nadpisanie), czy też tylko o
zniszczenie wszelkich śladów po tablicach alokacji plików, co
praktycznie uniemożliwi ich "odformatowanie".

/odpowiadając zmień px na pl/