Loformat.exe a "Drive Fitness Test" - low level format - PILNE pytanie

Autor: Bartosz Śmigaj :: Bhaarth <smigaj_at_post.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 16:56:42 MET DST

Witam,

        Musze zrobic porzadny "reset" dysku IBM. Znajomy puscil loformat.exe
niestety proces zostal "ukonczony" w mniej-niz-polowie. Pozniej dysk
dostalem ja. Zrobilem low level format programem Drive Fitness Test ze
strony Hitachi.

        Zastanawiam sie teraz tylko czy to aby napewno sa takie same "low
formaty". Bo ZTCW co wiem Drive Fitness Test zapisuje tylko dysk zerami,
a loformat CHYBA jednak robi "prawdziwy" low level format tj zmienial
cala strukture logiczna dysku. Mam racje? Jesli tak, to chyba jednak
trzeba puscic od nowa loformat i samo "zerowanie" nie wystarczy.

        PS: zauwazylem, ze Drive Fitness Test pod koniec zerowania (ostatnia
kratke) robi bardzo wolno. Moze to byc wlasnie dlatego, ze tamto
pierwsze formatowanie bylo takie niedokonczone?

--
 .: Bartosz Śmigaj :: Bhaarth
 .: mail :: smigaj@post.pl