Zepsuta płyta MSI 865PE Neo2? Słabe napięcie

Autor: adriano <adriankoWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 14:14:07 MET DST

Mam zasilacz Tagana 380W więc mój komp otrzymuje tyle prądu ile trzeba z
bardzo dobrego zasilacza. Problem pojawia się przy lokacji zasilania na płycie
głównej MSI 865PE Neo2. Wszystkie napięcia są w porządku oprócz jednego - 3,3V

W biosie napięcie 3,3V jest na poziomie 1,5V natomiast w programie Core Center
jego poziom wynosi 3,33V. Nie wiem skąd ta różnica w pomiarach biosu i
programu... I które pomiary są bardziej wiarygodne w biosie czy programie?

I kolejny zły pomiar będący wynikiem słabego napięcia 3,3V - w biosie DDR
power voltage wynosi 1,8V a powinno minimum 2,5V

No i temperatura systemu (czyli wnętrza komputera) - 62C!!!!!!! Niemożliwe!
Wg mnie zwalony jest czujnik.

Jaki element mojej płyty jest zepsuty w związku z tymi napięciami opisanymi
powyżej??
Co o tym sądzicie? Za co odpowiedzialne jest napięcie 3,3V? Czy gdy jest za
małe to zła praca kompa ogranicza się tylko do zwisów komputera ? Czy może mieć
jeszcze inny zły wpływ na komputer?