Re: Odpalic dziwny sprzet z CD :)

Autor: MDW <mdwWYTNIJTO_at_amiga.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 14:11:01 MET DST

> Z ciekawości rzuciłem okiem na pierwszą ze stron, które wypisałeś. Fajnie
> to wygląda dopóki nie spojrzy się na ceny...

Eee - zalezy dla kogo co jest wazne. Ja mam Pegasosa 2 z G4 1GHz za ktora dalem
ponad 3000 zl (za plyte glowna + 256MB DDR). Wczesniej mialem pierwsza wersje z
G3 600MHz. Jezeli dla kogos to jest sens zycia to cena jest wrecz smieszna. Zeby
bylo smiesznie to na dostawe niekiedy czekac trzeba miesiacami. Ja juz nawet
dystrybutorowi proponowalem lapowke jak chcialem kupic pierwszego Pegasosa.
Akurat Pegasosy 1 sie skonczyly, a dwojki jeszcze nie byly produkowane.

> To ja już wolę blaszaka za dużo mniejsze pieniądze:-)

Tu nie o to chodzi - peceta obok i tak prawie kazdy ma (bo to dzisiaj nic nie
kosztuje). Jezeli ktos potrzebuje narzedzia to chocby taki Pegasos w najlepszej
wersji kosztowal 50 zl to i tak powinien kupic peceta za 2000 zl. Chodzi o soft,
popularnosc... Amiga i platformy pochodne sa dla hobbystow, maniakow. Jak VW
Garbus, ktory jest drogi, brzydki, stosunkowo duzo pali, jest niewygodny, wymaga
kuuupy czasu, a jednak jest spora grupa ludzi ktora potrafi w to utopic kawal
zycia i kupe kasy.

Pozdrowka z innego swiata
MDW:)