Re: Dzisiajesz skanery a szybkosc

Autor: KSX <k_strzelecBZDURY_at_op.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 12:51:46 MET DST

wydaje mi się, że czas skanowania zależy m.in. od przyjętej rozdzielczości
- w takim wypadku pytanie o czas jest nieprecyzyjne, odpowiedz musiałaby
zawierac czas skanowania i rozdzielczość.

jako zupełny amator miałem do czynienia z kilkoma skaneraami (hp, jakieś
plusteki, inne), na moje potrzeby priorytetem nie była jakość skanu (moim
laickim okiem podobna we wszystkich w najniższym przedziale cenowym) a
szybkość właśnie.
różnice w czasie skanowania potrafiły być dwu lub kilkukrotne.

kupiłem (3 lata temu) skaner microtek 3630, dość stary już dziś model, w
testach wypadał znacznie szybciej od rywali. tak jest w praktyce. jestem z
niego zadowolony. tę firmę polecam - jestem z niego zadowolony.

--
-= KSX =-    [GG]: 490364
Odpowiadając wytnij bzdury z adresu.