Jaka karta TV do kamery analogowej?

Autor: wk <wkat_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 12:48:32 MET DST

Witam,
mam starą kamerę analogową, ma 2 wyjścia: video i audio.
Pora ją odkurzyć, podłączyć do PC i zgrywać to co mam na kasetkach na VCD.
No właśnie i tu mam pytanie jak to najlepiej rozwiązać? Nie mam tunera TV,
nie mam karty graficznej z VIVO. Chyba najlepiej będzie kupić na allegro
jakiś tani tuner i to podłączyć. Proszę o jakieś sugestie. Nie znam się
na tym czy to kamera Composite Video czy SVideo, ale chyba to pierwsze, bo
kamerka jest już poczciwa.

Pozdr.
WK