Re: Jaki monitor 19 cali LCD i CRT do gier , multimediow itp.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 12:35:15 MET DST

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości
news:slrncncdhn.vbp.januszek@lexx.eu.org
> Michal Kawecki napisał(a):
[...]
> Ze najbardziej szkodzi oczom wlasnie sama praca przy monitorze, bez
> znaczenia tu jest czy to jest CRT czy LCD. Najbardziej szkodzi ciagle
> skupianie wzroku na tej samej niedalekiej plaszczyznie, co prowadzi do
> zwiotczenia miesni galki ocznej a drugim problemem jest nawilzanie
> rogowki oka... Mysle, ze nie uwaznie czytales.

Wystarczająco uważnie. Nie rozumiem za to, co chciałeś przekazać podając
link do tego artykułu w kontekście dyskusji na temat różnic w
szkodliwości wpływu na oczy monitorów LCD i CRT. Bo to o tym
dyskutujemy, nieprawdaż?

> Co do zazutu, ze "Nie zająknięto się też o pozytywnym wpływie ostrego,
> czytelnego obrazu na LCD" to jest on bez sensu poniewaz ten artykul
> wcale nie porusza roznic pomiedzy CRT a LCD...

W takim rozumieniu nie ma on sensu. W kontekście tematu dyskusji w
obecnym watku bezcelowe było natomiast przytaczanie tego artykułu, bo
tego że ogólnie praca z monitorami jest szkodliwa nie trzeba udowadniać.

/odpowiadając zmień px na pl/