Re: Jaki monitor 19 cali LCD i CRT do gier , multimediow itp.

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 11:56:07 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):

> To są ogólne zalecenia dotyczące warunków pracy przed monitorem, z
> którymi trudno się nie zgodzić. Część wspomnianych negatywnych efektów w
> ogóle nie występuje w monitorach LCD. Nie zająknięto się też o
> pozytywnym wpływie ostrego, czytelnego obrazu na LCD na oczy w
> porównaniu do obrazu z większości CRT, ale rozumiem, że to nie o tym był
> ten artykuł. Co ma mi on w takim razie udowodnić?

Ze najbardziej szkodzi oczom wlasnie sama praca przy monitorze, bez
znaczenia tu jest czy to jest CRT czy LCD. Najbardziej szkodzi ciagle
skupianie wzroku na tej samej niedalekiej plaszczyznie, co prowadzi do
zwiotczenia miesni galki ocznej a drugim problemem jest nawilzanie
rogowki oka... Mysle, ze nie uwaznie czytales.

Co do zazutu, ze "Nie zająknięto się też o pozytywnym wpływie ostrego,
czytelnego obrazu na LCD" to jest on bez sensu poniewaz ten artykul
wcale nie porusza roznic pomiedzy CRT a LCD...

j.