Re: Nowy monitor CRT

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 10:19:30 MET DST

Nie wiem jak z C+ bo ie mam go w kablu już, ale może byc problem z softem do
tych nowych chipów bo tam chyba jest conexant albo jakiś inny. nie wiem czy
jest jakiś świeży soft do tych kart. Jesli interesuje Cię rozkodowywanie to
musisz wziąśc pod uwagę na jakim chipie jest karta i czy jest soft co go
obsługuje.
Na starym FlyVideo chodziło wszystko na tym Expercie używam tylko firmowego
softu bo C+ ani HBO nie mam w kablu niestety.

--
Mariusz