Re: Nowy monitor CRT

Autor: Przetarg <przetargi_at_pl.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 09:46:07 MET DST

> Taaak. Problemów niby nie ma. Jak masz porządny tuner (np WinFast Tv
> Expert), dobrwe oprogramowanie i niezłyu komp.

A jak jest z rozkodowaniem C+? Mam teraz 7 letnią Aver media na 848 i
wszystko pięknie działa. Zgrywanie też elegancko tylko już sie wtyczki
wyrobiły :( i trzeba odpowowiednio dociskać kabel od kablówki. Myślałem o
zmianie ale czasem ogladam C+ i chcialbym dalej miec możliwość. Poza tym jak
wyglada sprawa hbo? U mnie na karcie mimo filtrowania da sie ogladać. Na
nowym TV LG to obraz baardzo ładny, jedynie delikatne linie pionowe ale po
chwili juz nie zwraca sie uwagi na nie. Może nowe tunery tez sobie
dostarajają i jakos dobrze z tym radzą?