NF 7 v2.0 problem z biosem

Autor: KRISS <rezerwa4_at_o2ŒMIECI>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 23:29:59 MET DST

Witam

Wczoraj kupiłem płytę główną NF7 v2.0 Niestety po zamocowaniu wszystkich
części ( 2 x256 DDR TwinMOS i HDD Caviar 80GB oraz procesor AMD Sempron
2400+.) i odpaleniu komputera zaczynają się problemy. Najpierw długo (około
2 min.) wykrywają się komponenty a następnie pojawia się komunikat CPU IS
UNWORKABLE OR HAS BEEN CHANGED PLEASE RECHECK CPU SOFT MENU. Niestety próba
wejścia do biosu przez klawisz DEL albo się nie udaje albo po równie długim
okresie udaje się wejść do ustawień biosu. Wszystkie próby zmian w soft menu
kończą się jednak fiaskiem gdyż po zapisaniu zmian w biosie oraz restarcie,
komputer już się nie podnosi. Pomaga dopiero reset zworki CMOS. Próbowałem
również wyjąć baterię ale nie przyniosło to oczekiwanego skutku.

Czy mam reklamować tą płytę czy spróbować sflashować bios ?

pozdrawiam
Krzysiek