Re: Jaki monitor 19 cali LCD i CRT do gier , multimediow itp.

Autor: Gigo <barman80_at_wp.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 23:27:47 MET DST

> Jesli zajmujesz sie skladem, przygotowaniem do druku etc to monitor LCD
> dla ciebie zaczyna sie od jakichs 6-8 tys w gore. A do gier i tak moze sie
> nie nadawac.
>
> L.

Witam.
Nie zajmuje sie skladem.
Raczej jakimis rzeczami w corelu i photoshopie.
Ale jak pisalem najwazniejsze jed\st dla mnie by monitor nie mial smuzenia i
nadawal sie do gier i filmow
i mial ladny obraz. To jesli chodzi o LCD.

Co do CRT to nie wiem na jakie monitory zwrocic uwage... Sony juz nie
produkuje a ja zawsze mialem soniacze.
Pozdrawiam.