Re: Przelacznik do zasilania

Autor: CYSTERNA++ <e.cysterna_at_wp.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 19:52:06 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrncnajtq.57p.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
[..]
> Źle kombinujesz. Odłączenie zasilania od dysku prawdopodobnie spowoduje
> głupawkę systemu operacyjnego. To raz.

Nie spowoduje bo robie tak od dluzszego czasu i to jest najlepsze (dla mnie)
rozwiazanie z roznych powodów ale to nie jest istotne. Odlaczam ręcznie
zasilanie ale mozna recznie sie z tym "chrzanic" ? Chce przelacznik i tyle.
Jak nie mozna tego kupic to chyba sobie zrobie. Problem w tym, ze nie mam
zdolnosci manualnych a do tego potrzebny jest majsterkowicz.

>A dwa, że chyba wszystkie obecnie
> będące na rynku komputery można tak skonfigurować, żeby dyski po pewnym
> czasie nieaktywności "szły spać".

Gdzie to sie konfiguruje i naczym ta konfiguracja polega ?

Podzrawiam

CYSTERNA++